Keetie en Jeroen @ Asia

Aangekomen en onderweg

Hallo allemaal,

Na een supervermoeiende trip van ruim een etmaal zijn we nu in Thailand! Het zat wat tegen met overstaptijd en ook nog een beetje vertraging maar we hebben de vermoeidheid er al uitgeslapen. De eerste nacht heb ik (Jeroen) 15 uur geslapen waardoor de dag grotendeels voorbij was.

Eerste dagje hebben we rustig aan gedaan in Bangkok. In de avond naar Kao San Road geweest in de hysterische drukte. Komen we daar stom toevallig Dave (collega Jeroen) en Danielle tegen. Zij waren ook naar Thailand vertrokken op dezelfde dag als wij, dat wisten we maar dit hadden we niet verwacht.

Na een paar biertjes zijn we weer vertrokken naar ons leuke guesthouse (Tavee). Hier waren we 3 jaar geleden ook en keetie was hier 6 jaar geleden ook al eens geweest op aanraden vansjoerd (die er 7 jaar geleden was). Het is nog erg hetzelfde maar ook uitgebreid en opgeknapt.

Vandaag wat door de stad lopen en met de boot over de rivier. Verder gaan we een trip boeken naar een eiland (Ko Chang) waar we morgen heen willen.

Tot zover ons eerste teken van leven in Azie.

Groetjes, Keetie en Jeroen

Reacties

Reacties

overbuuf Inge

Leuk om jullie eerste verhalen vanaf KS Road te lezen, krijg zelf meteen weer zin om te gaan! Heb K. een mail gestuurd met een paar huishoudelijke mededelingen, laat me even weten of deze goed is aangekomen, ok?
Groetjes en geniet!

Sjoerd

Potdikkie Tavee guesthouse. Dat is zeker relaxed! Ik zou willen dat ik er weer was, stelletje bofkonten. Opletten trouwens als ze de kakkerlakken uit het riool gaan verdrijven, dan rennen ze door het hele gebouw.
cheers and have a hysterical trip!

Margriet

Ik was al benieuwd of jullie inmiddels al aangekomen waren! Het klinkt allemaal weer heerlijk! Ik krijg helemaal zin...kom helaas het vliegtuig al niet meer in....Hee, genietze, de komende weken heb ik alle tijd om jullie op de voet te volgen...hihi.
dikke kus, Griet

Jasper

Hee Mensjens! Heeeeeel veeel plezier daar..
Ik ben er gewoon een beetje jaloers van als ik dat zo lees.

Jeroen, ik heb een mooie lasklus voor je als je over een tijdje terug bent. Ongeacht of je je diploma hebt gehaald of niet.

Maar denk daar voorlopig maar even niet aan.

Je broer (en zwager) Jasper

Duurt

hey monster!

veel plezier daar he!

geniet ervan en pas op voor joran.

Michiel Coolen

Veeeeeel plezieerrrrrr!!!!!! En geniet ervan

gr.
Michiel

Eva

Hey genieters! Zijn jullie verdwaald in de jungle?
Ben benieuwd hoe het met jullie is. Maarreh...geen nieuw is goed nieuws!
Liefs, Eva

Overbuuf Inge

Hallo K + J! Groetjes uit zonnig Alkmaar, eindelijk zon hier, eindelijk de lente in zicht! Geniet nog even dubbel en dwars van jullie tropisch strandvakantie en tot spoedig! Groetjes, Inge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!